26/11/11

Si aneu a la selva Amazònica...

Personalment, jo, vaig fer un pacte amb uns amics, un pacte que jo espero complir, i els altres espero que també però a mi m’importa no fallar jo mateix. Quin pacte vaig fer? Anar a la selva Amazònica quan tingués 19 anys. Molt fàcil o molt difícil? Depèn. Jo ja començo a fer la llista de les coses que m’emportaré: una o dos cordes, menjar, aigua, roba, encenedors, i altres utensilis que se m’acudiran al llarg del temps. Abans, també, m’informaré més detalladament sobre la selva Amazònica, una mica més del que he fet amb aquest bloc, on ampliaré tots els temes més a fons, com per exemple, en quins llocs hi ha plantes medicinals (sempre van bé), flors (per guardar-les de record), animals (per no trobar-me gaires animals perillosos com l’anaconda, etc). Són detalls que tindré en compte a l’hora de fer el viatge. Direu: aquests objectes no són essencials. Depèn de com t’ho miris: la corda típica de les pel·lícules, sempre pot anar bé, no se sap mai, les pel·lícules tenen un tant % de realitat. Encenedor per si haig de fer foc i no me’n surto utilitzant les eines primitives (dues pedres de riu, cortesa d’arbre i llenya seca). Les altres coses com aigua (per si no hi ha aigua que es pugui beure) o menjar (sóc molt especial amb el menjar i no menjo fruita ni peix, per tant ho tinc una mica fosc). Les altres coses les podeu decidir vosaltres si hi voleu anar: és una experiència única.
Aquí us deixo un vídeo per que vegeu una mica més bé la selva Amazònica:

No hay comentarios:

Publicar un comentario